¡ Welkom op de webdraad van de actieleider van Voorpost Noord-Nederland

| Suscríbete vía RSS

donderdag 4 november 2010

Mijn eerste blogbericht

| |

Beste bezoekers van mijn draad,

vanaf heden schrijf ik hier mijn beschouwingen op het nieuws of ontwikkelingen in de nationale beweging in Nederland. Nederland betekent voor mij van Delfzijl tot aan Duinkerken, ruim zes miljoen Nederlanders leven in de kunstmatige staat België.

Verwacht van mij geen dagelijkse onzinnige schrijfsels. Ik zou mij daarmee niet genoeg onderscheidend opstellen.
Ook geen verwijzingen naar allerhande zaken die er niet toe doen.
Ik schrijf alleen als ik iets zinnigs te melden heb. Schrijven doe ik namelijk alleen als ik er over na heb gedacht, precies zoals men mij kent. Nooit ad-hoc beslissingen maar langdurig doordachte overwegingen. Als ik (uiteindelijk) dan het besluit of standpunt heb ingenomen zijn er maar weinigen die mij er vanaf kunnen brengen.

Iedereen veel plezier op mijn draad!